اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

پیام تبریک تولد



داره بارون میاد خوب که نگاه کردم، هوا که ابری نبود، اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن آخه یکی ازشون کم شده، مهربون ترین تولدت مبارک…

__________________

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

__________________

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره، هیچی کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره، تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره.

__________________

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ میشود، اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی

__________________

امروز روز تولد توست و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی، عزیزترینم تولدت مبارک

__________________

ای زیباترین ترانه ی هستی، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست، پس ای سرکده ی خوبی ها میلادت مبارک

__________________

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست، آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی، تنها ستاره ی دلم تولدت مبارک

__________________

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی، نازنینم، زیباترینم، حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس میگویم، تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد