اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس زناشوئی غرب همراه با ترجمه فارسی

Every man should get maed some time after all

happiness is not the only thing in life

هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه،چون شادی تنها چیز زندگی نیست !

 

.

.

.

Bachelors should be heavily taxed

It is not fair that some men should

be happier than others

Oscar Wilde

برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود

چون این انصاف نیست که بعضیها

شادتر از بقیه زندگی کنند

اسکاروایلد

.

.

.

Womens

Don’t marry for money; you can borrow it cheaper

Scottish Proverb

خانوم ها

برای پول ازدواج نکنید ، میتونید اونرو با بهره کمتری قرض بگیرید

ضرب المثل اسکاتلندی

.

.

.

I asked my wife, “Where do you want to go for our

anniversary? ” She said,”Somewhere I have never been!” I told her

“How about the kitchen?”

من از همسرم پرسیدم که برای سالگرد ازدواجمان به کجا برویم؟

او گفت: به جائی که تا حالا نرفتم

من گفتم: نظرت راجع به آشپزخانه چطوره !!؟

.

.

.

I don’t worry about terrorism. I was married for two years

Sam Kinison

من از تروریستها وحشتی ندارم ، من دوساله ازدواج کردم

سام کینیسون

.

.

.

Men have a better time than women; for one thing

they marry later; for another thing, they die earlier

H. L. Mencken

مردها فرصت بهتری در زندگی نسبت به زنان دارند،یکی بخاطر اینکه دیرتر

ازدواج میکنند و دوم اینکه زودتر میمیرند

اچ.ال.منکن

.

.

.

When a newly married couple smiles, everyone knows why.

When a ten-year married couple smiles, everyone wonders why

وقتی که یک زوج تازه مزدوج لبخند میزنند،همه میدونند چرا

ولی وقتی یک زوج ده سال پس از ازدواج لبخند میزنند همه حیرانند چرا ؟

.

.

.

Love is blind but marriage is an eye-opener

عشق آدم را کور میکند ولی ازدواج چشمان انسان را باز میکند

.

.

.

When a man opens the door of his car for his wife

you can be sure of one thing

either the car is new or the wife

وقتی مردی درب خودرو را برای همسرش باز میکند

شما میتوانید مطمئن باشید که

یا ماشین جدید است یا همسرش !

.

.

.

I take my wife everywhere, but she keeps finding

her way back to home always

من همسرم را خودم همه جا میبرم

ولی اون همیشه راه برگشتن به خانه را پیدا میکند !

.

.

.

We always hold hands. If I let go, she shops

من همیشه دستان همسرم را در دستم میگیرم

چون اگه رهاش کنم اون میره خرید !

.

.

.

My wife was in beauty saloon for two hours

That was only for the estimate

همسرم برای دوساعت در یک سالن آرایش و زیبائی بود

البته فقط برای ارزیابی و قیمت گرفتن !

.

.

.

She got a mudpack and looked great for two days. Then

the mud fell off

همسرم یک ماسک تقویتی صورت خرید

برای دو روز خیلی صورتش خوب شده بود ولی

بعدش ماسک افتاد !

.

.

.

She ran after the garbage truck, yelling, “Am I too

late for the garbage?”

Following her down the street I yelled, “No, jump in.”

همسرم دنبال ماشین زباله دوید و فریاد زد

“آیا برای انداختن زباله دیر کردم ؟ “

من هم دنبالش به سمت خیابان دویدم و فریاد زدم

” نه ، بپر توش! “

.

.

.

Badd Teddy recently explained to me why he refuses

to get to married.

He says “the wedding rings look like minature handcuffs””

باد تدی برای من شرح میداد که چرا از ازدواج کردن فراریست

میگفت: حلقه

ازدواج مثل یک دستبند مینیاتوریست !

.

.

.

A couple came upon a wishing well. The husband

leaned over, made a wish

and threw in a coin .

The wife decided to make a wish, too. But she leaned

over too much, fell

into the well, and drowned. The husband was stunned

for a while but then

smiled “It really works!”

یک زوج بر سر یک چاه آرزو رفتند، مرد خم شد ، آرزوئی کرد و یک سکه به

داخل چاه انداخت.زن هم تصمیم گرفت آرزوئی کند ولی زیادی خم شد و ناگهان

به داخل چا ه پرت شد

مرد چند لحظه ای بهت زده شد بعد لبخندی زد و گفت:

” این واقعا” درست کار میکنه !!!!”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد