اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس و پیامک عاشقانه

جهان مست از می نام تو باشه / دو بیتی بسته ی کام تو باشه

شناسنامم زمانی کامله که / تو برگ دومش نام تو باشه !

.

.

.

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست . . .

.

.

.

تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد . . .

.

.

.

جز یاد تو در دلم قراری نبود

ای دوست به جز تو غمگساری نبود

دیوانه شدم زعقل بیزار شدم

خواهان تو را به عقل کاری نبود

.

.

.

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

.

.

.

موقع Delete فولدر خاطراتت

ذهنم error می دهد،

گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . . !

.

.

.

به کلبه ی کوچک قلبم دعوتت می کنم

تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد . . .

.

.

.

اگر میداد لیلی کام مجنون …

کجا افسانه میشد نام مجنون …؟

.

.

.

درد دارد …

وقتی چیزی را کسر میکنی که با وجودت جمع زده ای . . .

.

.

.

مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است . . .

.

.

.

ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم / تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم . . .

.

.

.

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم

از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم . . .

.

.

.

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه بی وفاییت رنجیدم

گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم . . .

.

.

.

حکایت تو که دنیا را نیازرده ست / دلی گرفته در آیینه های افسرده ست

حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست . . .

.

.

.

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم  . . .

.

.

.

این عشق برای من هیچ نداشت

اما…

گلهای بالشم را ” باغبان ” خوبی بود

اشک های هر شب من…!

.

.

.

به سلامتی‌ مترسک

که با لبخندی به پهنای وجودش

و دستهایی باز به فراخی آرزویش

در حسرت یک آغوش گرم جان داد . . .

.

.

.

عشق یعنی موسیقی اسم تو

ساده اما تا ابد شنیدنی

یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل

بهترین دلیل عاشق شدنی . . .

.

.

.

به قلبم نشستی نگفتم چرا

دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود

چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

.

.

.

.

دوست داشتن یعنی اینکه

محبت کنی حتی اگر تحقیر شوی

بزرگی کنی حتی اگر کوچک شوی

عشق بورزی حتی اگر محکوم شوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد