اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس های خنده دار جدید

شهین ومهین واقدس/چلوکباب هفت دست/پیچ گوشتى وانبردست/ مخلصتیم ما دربست…

+++++++++++

موضوع انشا غضنفر اینا :تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟
آن را توصیف کنید !…

+++++++++++

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه

+++++++++++

غضنفر در یک سرقت مسلحانه آبسردکن بانک را به جای گاوصندوق دزدید!

+++++++++++

هه هه هه…

این اس ام اس نیست،من موبایلتم !

خواستم بگم خفه شدم من و از جیبت در بیار یه کم هوا بخورم !

+++++++++++

دلم قرار نداره 
راه فرار نداره
پیام دادم تانگی،،،

“فلانی”مرام نداره…

+++++++++++

لگدچیست؟ حرکتیست رزمی که غضنفراینا بصورت نشسته

و ناگهانی جهت اهلی کردن فرزند ناخلفشان به کار میبرند

+++++++++++

گریه هامو تو ندیدی
هر چی گفتم نشنیدی
من کدوم عهد رو شکستم
که تو اس ام اس نمی دی ؟

+++++++++++

غبارازچهره نازت بگیرم که یک شب پرده ازرازت بگیرم تودردستان من یک سیب سرخی خداقسمت کندگازت بگیرم!

+++++++++++

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی…?

+++++++++++

بزرگترین حماقت انسان در زندگی, لبخند زدن به کسیه که ارزش لگدم
نداره…!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد