اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس عاشقانه و احساسی

مهربانم! کاش خانه ی قلبمان برای پذیرایی ازعشق هرگز واهمه نداشت …

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا دلم را مانند آسمان نقاشی می کنم ، اما میخواهم آلودگی و ابر های سیاه اش را پشت رنگ های آبی گم و پنهان کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تورا هرلحظه به خاطر مى آورم بى هیچ بهانه! شاید عشق این باشد .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است ، بی تو من را خوش نباشد ، گر تو را بی من خوش است .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کجا رسم بر این است که عاشق نشوى/ باغبان باشى و دلتنگ شقایق نشوى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی ، از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو ویترین قلبم مجسمه ی بزرگی ازت ساختم تا جای هیچ مجسمه ی دیگه اونجا نباشه .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود / ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساعت چیست؟
اختراع غریبیست که جای خالیت را به رخ دلتنگیهایم میکشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هوای قلبم بارانیست ولی رد پایت بر آن با هیچ بارانی پاک نخواهد شد .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد