اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

پیام های عاشقانه کوتاه و بسیار زیبا - Payamak Asheganeh

بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام

************ i m i l a d e . c o m *************

در را باز کن خبری دارم ، قلب را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن دوستت دارم.

************i m i l a d e . c o m *************

همه واسه عشقشون گل می فرستند ، من موندم واسه گلم چی بفرستم؟

************i m i l a d e . c o m *************

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی.

************i m i l a d e . c o m *************

تقدیم به تنهاصدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگشم

************i m i l a d e . c o m *************

منم تنها ترین تنهای تنها / و تو زیباترین زیبای دنیا

منم یلدای بی پایان عاشق / تو بودی مرحم زخم شقایق

نگاهت را پرستم ای نگارم / فدای تار مویت هرچه دارم . . .

************i m i l a d e . c o m *************

تومی دانی که من مست تو هستم

تو را از عمق جانم می پرستم

نه امشب کار هرشب بود هرشب

که من آوراه ات اینجا نشستم

************i m i l a d e . c o m *************

ندارم من نظر، جز بر نگاهت

ندارم من طلب، جز روی ماهت

ندارم من دلی، جز عاشق تو

نباشم من دمی، جز در پناهت

************i m i l a d e . c o m *************

دلم زنده به دیدار توباشد

غلامروی و رخسار تو باشد

تمام روز و شب در فکر این است

مبادا دیگری یار تو باشد

************i m i l a d e . c o m *************

من که با نغمه ی پر سوز تو عادت دارم / باز از چشم سیاه تو شفاعت دارم

گرچه لبخند تو دیریست زیادم رفته / من به سرفصل نگاه تو ارادت دارم . . .

************i m i l a d e . c o m *************

داشتنت شده برای من یه آرزو ، دلم میگه بازم بگو بازم از او

هرچی خوبی از تو دارم بهش میگم

بازم میگه : بازم بگو بازم بگو

************i m i l a d e . c o m *************

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .

************i m i l a d e . c o m *************

از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

************i m i l a d e . c o m *************

بی تو از کاروان ، من جا مانده ام / از شکرانه ی نعمتی چون تو ، در مانده ام

************i m i l a d e . c o m *************

امروز امیر در میخوانه تویی تو / فریادرس  ناله ی مستانه تویی تو

مرغ دل ما را که به کَس رام نگردد / آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد