اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس + پیامک خنده دار

اگه برق ژاپن ۱ ساعت بره آمریکا میتونه به ژاپن برسه حالا اگه برق ایران ۱ ساعت بره چی میشه ؟ ایران تو جمعیت به چین میرسه !


کمیته امدا برای چندمین بار از برادران ترک و لر زبان خواست که بعد از انداختن سکه به صندوق صدقات بچه های خود را سوار صندوق نکنن


ترکه زنگ میزنه ثبت احوال ، میگه : ببخشید اونجا ثبت احواله ؟ من امروز احوالم خوبه ، می خواستم ثبت کنم !


وصیت نامه ترکه رو میخونن : من همه نمازامو خوندم فقط ۲۰ سال واسم وضو بگیرید .


کچله میره آرایشگاه همه بهش میخندن بهشون میگه : زهر مار اومدم آب بخورم !


عربه رفت مسجد وقتی برگشت دید دنپایاش نیست . گفت یعنی من رفتم !


غضنفر صبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه زنگ میزنه هواشناسی تشکر میکنه


امکانات عشایر : یخچال مشک ، غذا کشک ، دستشویی دشت


طبق تحقیقات من مهمترین عامل طلاق ازدواجه !


لره میخواد بره خواستگاری به خانوادش میگه اگه خانوادی دختره زرزر کردن هیچکس حق گو خوردن نداره به جز آقام …


سلام ، میتونی دو میلیون بهم قرض بدی ؟ میدونم داری به خدا لازم دارم ، کمکم کن ، بهت پس میدم ….
( التماس حسن خان به دستگاه خود پرداز )


میدونی شکست روحی یعنی چی؟ یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی ، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!


احوالپرسی لرا : حالا ما تلفن نداریم شما نباید یه زنگ به ما بزنید؟


طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا
.
.
.
قلب پسرهاست !


غم مخورغصه حرام است سه تا گوزبدی عمرت تمام است .


تابلو جدید راهنمایی رانندگی : جاده لر دارد ، خطر پرتاب سنگ !


بزرگترین آرزوی غضنفر : کاشکی مغز داشتم و مرگ مغزی میشدم و قلبمومیدادم به تو


زن وشوهری دراثر گاز گرفتگی جان باختند! شهروند گرامی ؛ تا بوس هست گاز چرا ؟!


ترجمه ى I Love You به زبان لرى: دردت بزنه تنگ دلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد