اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس عاشقانه و عارفانه جدید



اگر مهربانی یکی از درسهایمان بود، بی شک تو شاگرد اول دنیا بودی…

————————————–

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست…

دیگران از ساغر و ساقی و ما از جام دوست…

————————————–

برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش…

شاید خوشبختی منتظر خنده ی توست…

————————————–

ساقیا! باز خماریم به جامی بنواز…

خاطر خسته ما را به سلامی بنواز…

گر میسر نشود بگذری از کوچه ما…

گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز!

————————————–

اگه فراموشم کنی میرم سراغ سرنوشت…

میگم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت…

اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم میشم…

مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم میشم…

————————————–

به چه میخندی تو؟ به مفهوم غم انگیز جدایی؟

به چه چیز؟ به شکست دل من یا به پیروزی خویش؟

به چه میخندی تو؟ به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟

یا به افسونگریه چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟

به چه میخندی تو؟ به دل ساده من میخندی که دگر تا ابد نیز به فکر خود نیست؟

خنده دار است، بـخـنــــد….

————————————–

اگر دارم دلی آرام، فدای دوست میسازم…

در این دنیای بی حاصل به لطف دوست مینازم…

————————————–

اگر دنیا رو بهم بدن تا بی خیال دنیا بشم…

تو رو برمیدارم، بی خیال دنیا میشم…

————————————–

اگر قلبم از چوب بود…

آن را به آتشکده چشمانت میسپردم…

————————————–

آرامتر سکوت کن…

صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد…

————————————–

با بزرگترین عشق در کوتاهترین جمله،

روی لطیفترین گل مینویسم:

به یادتم…

————————————–

من امیدم را در یاس یافتم…

مهتابم را در شب…

عشقم را در سال بد یافتم…

و هنگامی که داشتم خاکستر میشدم گر گرفتم…

————————————–

به یادتان می آورم تا بدانید که،

زیباترین منش آدمی محبت اوست،

پس محبت کنید، چه به دوست، چه به دشمن،

که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست…

(کورش کبیر)

————————————–

پای سگ بوسید مجنون، خلق گفتند کافر است…

گفت: این سگ گاه گاهی کوی لیلا رفته است…

————————————–

بیندیش چه چیز بهترین است؟

من آنرا برایت آرزو میکنم…

(شکسپیر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد