اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس فارسی

وبلاگ اس ام اس

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری

چو قلب شب تاریک تنهایی هایمدوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سرم درد میکند برای دردسر!
و تو میدانی آنقدردوستت دارم
که حتی اگر سرم به سنگ بخورد
یا سنگ به سرم !!
از این دوستت دارمدست بر نخواهم داشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ترا در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
در انزوای تنهایی بی حد
ترا در شبانه ی لبخند
تا صبح دور
و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به اندازه مهربانی حضور یک کــس که یکتا است دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

.از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی ، اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت دارمرا زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم، دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد ، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد . (شاملو)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آه من هم زنم ، زنی که دلش ، در هوای تو می زند پر و بال ، دوستت دارمای خیال لطیف ، دوستت دارمای امید محال . (فروغ فرخزاد)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم

* * * * * ** * * * *اس ام اس عاشقانه * * * * * *  * * * *

نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
چون من دوستت دارم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برایت مینویسم
دوستت دارم
نگو که تکراریست
شاید روز رسد که هرگز تکرار نشود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین… !

چشمانت را قرض می دهی… ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای بدست آوردنت نمی جنگم… !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم… !

دوستت دارم،

فارغ از داشتنت ….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بازدوستت دارمِ من

تو را یک قدم به عقب کشید …

ولی مهربان

پشتت دیوار است… !!

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

پس دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در اقتصاد چشمان تو همه دل ها کالای پست هستند

هرچه بیشتر دوستت بدارند کمتر خریدارشان میشوی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سکه های دوستت دارم را به من برگردان ٬باید جای بهتری خرجشان کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم و مرا از این عذاب رها می کردی ، ای کاش تمام اینها را می دانستی ، کاش می دانستی ، ای کاش می دانستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر می دونستی چقدر دوستت دارم همه آن چیزها که در بندت کشیده رها می کردی ، غرورت را ، قلبت را ، حرفت را ، ای کاش می دانستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر وقت میخوای ببینی چقدر دوستت دارم ، انگشتت رو بذار رو نبضت ، می فهمی که دوست داشتنم تمومی نداره .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در صفحه ی شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارمبه اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستم بدار ، نه برای سرگرمیت ، دوستم بدار ، نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم ، دوستم بدار ، ولی هرگز نگو دوستت دارم، دوستم بدار ، همانگونه که دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونستی بیست و یکیدوستت دارم! بیستا واسه بیست بودنت ، یکی برا تک بودنت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم عزیزم خیلی زیاد ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ، ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه من خسته و تنهام باز میگم دوستت دارم
اگه من اسیر غمهام باز میگم دوستت دارم
اگه آشنای دردم ندارم یه همزبونی
گل باغ آرزوهام باز میگم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چون تورا دوست دارم
{هر کجا هستم،باشم}
عشق تو همراه من است
قلب من جای تو شد
قلب تو مال من است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را چون موج دریا دوست دارم
چو گل همقدر دنیا دوست دارم
تک اندر وادی مهر و محبت
جدا از کل غمها دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ولو دروغ ، چه زیباست دوستت دارم
چه قدر مثل مسیحاست دوستت دارم

شروع وسوسه ی سوختن شد و بی شک
کلام آخر دنیاستدوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

و هر چقدر هم که بشوئی پاک نمی شود..
رنگ حسرت لبهات
در اندوه گفتن دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای من که
دوستت دارم
و جای تو خالیست
زیر همین باران
کنار این همه دلتنگی !
کمی بوسه بفرست
.
.
.
و کمی« دوستت دارم » ..!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم. .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

!( نوشتمدوستت دارم، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:27

خیلی مرسی به درد خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد